YT Expo - шаблон joomla Mp3
Εκτύπωση
PDF
13
Μάρτιος
2014

Άλλος ένας ήπιος χειμώνας

O χειμώνας φαίνεται να πέρασε. Ήταν ήπιος και πέρυσι και φέτος. Δεν πουλήθηκε ο κόσμος για λίγη παραπάνω ζεστασιά, για προμήθεια ξύλων και πετρελαίου, εκεί που έφτασαν οι τιμές τους. Αλλά, για να λέμε και καμιά αλήθεια, τα σπίτια που κατοικούμε δε χτίστηκαν με παραδοσιακές προδιαγραφές. Χοντρούς τοίχους, στέγες με ξύλο και κεραμίδι, με προσανατολισμό που να μπαίνει ο ήλιος στα περισσότερα δωμάτια. Τη θερμομόνωση, αλλάζοντας τα παλιά ξύλινα κουφώματα που από καινούργια ακόμη μπάζουν αέρα, προωθεί με χρηματοδοτήσεις αλλαγής τους το κράτος. Η πείρα κάνει την εμφάνισή της και εκείνοι που εκτιμούν την εφαρμογή της βελτιώνουν το ενδοοικογενειακό τους περιβάλλον.Αεροστεγή πορτοπαράθυρα με διπλά τζάμια, προστατεύουν από θορύβους και κρύο. Μπάζουν μέσα την πλούσια ηλιοφάνεια, στη χώρα μας, τώρα και πολύ καθυστερημένα, μόλις που αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε και να χρησιμοποιούμε. Τσάμπα ηλιακή ενέργεια κι εμείς ζητάμε από άλλες πηγές, ρυπογόνες και ακριβές, να βολευτούμε. Είναι ως ένα βαθμό και το τίμημα της ευκολίας. Ακόμη και στο ντύσιμο υπήρξαμε αμελείς. Καταργήσαμε το μαλλί που φτιάχνονταν τα πλεκτά του χειμώνα (από χρυσά γυναικεία χέρια) και τουρτουριάζουμε μέσα σε συνθετικά κινέζικα ρούχα, προϊόντα της επεξεργασίας ...σκουπιδιών. το λιγότερο. Οι αυξημένες αλλεργικές εκδηλώσεις στο δέρμα, κάτι σημαίνουν που πρέπει να υποπτευθούμε. Καταστρέψαμε τα δάση, σταυλίσαμε την ελεύθερη κτηνοτροφία, μετατρέψαμε σε οικόπεδα παραγωγικές περιοχές, μπήκαμε στη φιλοσοφία του έτοιμου, στην κατευθυνόμενη «αγορά» των πολυεθνικών πολυκαταστημάτων, κι εκεί τρώμε υποβαθμισμένα προϊόντα αλλά με...φίρμα. Μέγας ο συνωστισμός και το μάρκετιγκ, η προπαγάνδα της καταναλωτικότητας αλλά και η εφευρετικότητα της παραγωγής νέων συνθετικών προϊόντων κάνει τους καταναλωτές λιγότερο εφευρετικούς και αμελέστερους στις καλλιέργειές τους, σε προϊόντα διατροφής τους.