YT Expo - шаблон joomla Mp3
Εκτύπωση
PDF
06
Δεκέμβριος
2008

43000 τα θύματα των τροχαίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2007

H ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ φέρνει και άσχημες ειδήσεις. Τις δημοσιεύουμε, μήπως και συνειδητοποιήσουμε τους κινδύνους που μας περιβάλλουν.

43000 τα θύματα των τροχαίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2007. Αιτία: το αλκοόλ, η ταχύτητα και η μη χρήση ζώνης. Δυο πόρτες έχει η ζωή. Οι πιο απερίσκεπτοι βιάζονται να βγουν από την άλλη. Με ζαλισμένο το μυαλό ήδη βρίσκονταν σε...άλλο κόσμο. Τα υπόλοιπα ήταν οι αναπόφευκτες συνέπειες.

Από 1.1.2009 καθιερώνεται η οικολογική οδήγηση. Θα ήταν προτιμότερο να μαθαίναμε σωστή οδήγηση πρώτα και η οικολογική ας πήγαινε πιο πέρα. Ανώφελες πολυτέλειες και ταμπέλες με ηχηρά συνθήματα...

Το 2006 κυκλοφορούσαν 4,5 εκατομμύρια ΙΧ στους ελληνικούς δρόμους. Είχαν ετήσιο κόστος καυσίμων 5 δισεκατομμύρια ευρώ και εξέπεμπαν 10,5 εκατομμύρια τόνους διοξείδιο του άνθρακα. Αντίμετρα που πήρε το κράτος:Έγιναν διαρθρωτικές αλλαγές σε Ολυμπιακή και ΟΣΕ. Ενισχύθηκαν οι πράσινες μεταφορές. Κυκλοφόρησαν στα μεγάλα κέντρα 12 ηλεκτρικά λεωφορεία χωρίς κεραία (όπως λέμε...τρανζίστορ!) Τα 5 στη Θεσσαλονίκη. Πιλοτικά ένα υβριδικό λεωφορείο και ένα με καύσιμο υδρογόνο. Επίσης καθιερώνονται 2 ποδηλατόδρομοι στην Αθήνα. Όσοι...επιζήσουν από τους τωρινούς ρύπους θ’απολαύσουν καθαρότερες πόλεις. Αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να κρατάνε μέσα τους την αναπνοή τους!

Αυτό κι αν είναι αντιοικονομικό, αντιλογιστικό στοιχείο. Οι δαπάνες μισθοδοσίας του ΟΣΕ είναι 4πλάσιες των εσόδων του. Υπέρβαροι οι συρμοί του, από το πλήθος των διορισμών. Αν είχαν λαστιχένιες ρόδες, τα τρένα, θα είχαν κλατάρει πριν βγουν από το σταθμό...Έχουμε ξεχάσει το σιδηρόδρομο στην Ελλάδα από εποχής Τρικούπη. Σήμερα η σχέση εσόδων – εξόδων είναι 1:9! Εισπράττεται ένα ευρώ και ξοδεύονται 9. Γι αυτό τέτοιο χάλι στα τρένα μας!...